tirsdag den 20. marts 2012

Min Dag :)


Hej Blog :D

Idag har jeg haft en hyggelig dag, i skolen har vi læseuge, så
i sidste time skulle vi læse i vores frilæsningsbog, men syntes det
var meget hyggeligt jeg elsker nemlig den bog jeg læser (The Hunger
Games - Løbeild) tror jeg læste Dødsspillet (1) på 4 dage. Når jeg har en
god bog læser jeg bare. Og da jeg kom hjem fra skolelæste jeg igen. men dag jeg
skulle have kakao og havde puttet kakao pulver i kom jeg til at gøre
sådan her...


´
Hehe :) Ups! :D

Da jeg besluttet at stoppe satte jeg mig så op i min
dejlige vindueskarm og hyggede mig :)

Min dejlige vindues karm

Og bagefter besluttede jeg mig at være lidt kreativ :)


Kæden skulle rigtig have været en i sølvfarve men havde ikke nok!

En meget mystifistisk ting jeg lavede fordi jeg kede mig ;)

Mit dejlige smykke værktøj

Her er nogen andre smykker jeg selv har lavet, bare ikke idag.

Ringen (knappen) lavede jeg da vi havde om gummi og genbrug i håndarbejde.
Og halskæden lavede jeg der hjemme :)

-Emma  




3 kommentarer:

  1. Hej Emma! Fuck det er en nice blog! og det er virkelig fedt at du læser the hunger game! :D Jeg har læst alle bøgerne og er vilde med dem og jeg skal snart ind og se filmen :D Vil du ikke være sød at kigge forbi min blog også http://julie-rasmussen.blogspot.com/

    Knus

    P.s Du tager nogle mega nice billeder!!

    SvarSlet
  2. Hej Julie! Glad for du kan li min blog og mine billeder. Forstår godt du er vild med The Hunger Games de er fantastiske er selv lige blevet færdig med den sidste bog og vil gerne ind og se filmen. Self. vil jeg kigge på din blog :)

    -Emma

    SvarSlet
  3. Hej Julie!
    Har lige set din blog, du skriver godt.
    Og den har et hyggeligt Layout :)

    -Emma

    SvarSlet