mandag den 19. marts 2012

Videoer: Tegninger

Hej Blog :D

Har lige fundet nogen af de videoer jeg har
brugt til at tegne, min er self. ikke så flotte som dem der
har lagt videoerne ind men er stadig meget tilfreds med mit
resultat, der er også flere videoer jeg har brugt til andre
tegninger, men valgte bare de her 3 :) Syntes dem der har
lagt videoerne ind (garbikw, markcrilley, www123peppy) er
super gode til at tegne :)


                                                                               Lagt på Youtube af garbikw
Den jeg brugte til min cartoon Lady Gaga



Min




 Lagt på Youtube af markcrilley
 
Den jeg brugte til øjet

Mit


                                            Lagt på Youtube af www123peppy
 Den jeg brugte til hjertet

Mit

-Emma


Ingen kommentarer:

Send en kommentar