mandag den 2. april 2012

Billeder: Skov


Hej Blog :D

Undskyld jeg ikke har skrevet i noget tid, men det vil jeg
så gøre nu :) Men igår var jeg i skoven og fik taget nogen billeder


Marken - Original

Marken - Redigeret



Der var nogen der havde bygget en hule ud af grene op af et træ - Original


Redigeret


Så er foråret kommet og der er grønne blade/skud - Original

Redigeret

Nede ved vandet - Original

Redigeret


Skovbunden - Original


Redigeret

Jeg har ikke redigeret flere billeder fra skoven men
tog self. nogen flere :D
Vandet

Skoven

 Skovbunden

Mere skovbund

 Skovbund med anemoner

Træ

Så har jeg ikke taget flere billeder i skoven :) Det var faktisk
en hyggelig tur selvom jeg i starten ikke ville med, det eneste der var
nedern var at da vi var på vej tilbage begyndte det at regne :(

- Emma

OBS! Hvis du har Instagram kan du følge mig hedder creativegirldk







2 kommentarer:

  1. Kan godt lide din måde at redigere billeder på. Det ser virkelig fedt ud :)

    SvarSlet