tirsdag den 17. april 2012

Billeder: Standen & Regnvejr :(

Hej Blog :D

Undskyld jeg er blevet ret dårlig til at skrive indlæg, fordi
det tager langtid at sende mine billeder fra min mobil til min mail og gemme
billederne på computeren bagefter.

Her i fredags var jeg på stranden sammen med min mor, søster og
min mors kærste (min mor og far er skilt)

Badebroen med en person jeg ikke kender :P

Badebroen, igen :D

Vandet
Himlen var meget blå den dag, men det var stadig ret koldt ;)

Sådan en ting til at køre bådene på (Ved det kun fordi der var nogen
både der var på sådan nogen her, eller ville jeg nok ikke vide det :P )

Det var der jeg vidste det fra :D

En gren der lå nede i vandkanten

Den samme gren, hvor min mor var meget optaget i at jeg fik det der fodspor med
på billedet (hun er lidt underlig engang imellem :D )

En til båd :)

Min søster og min mors kærste, var lidt foran mig fordi jeg skulle tage nogen billeder ;)

En til båd ;D

Og så det sidste billede af en båd og billede fra stranden :D

Det var en meget hyggelig tur til stranden :)

I Lørdags (mener jeg nok det var) var jeg ude og tage nogen billeder
mens det regnede, syntes de blev meget gode :) Men man skulle passe på det ikke
kom vand på mobilen :D

Blomst :)

En til blomst ;D

En eller anden plante :D

Nogen blade :)



-Emma :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar