fredag den 18. maj 2012

Billeder: Kronborg og Haven




Hej Blog :D
Unskyld, jeg er blevet ret dårlig til at opdatere min blog O.o
Men vil prøve at blive bedre, men nu vil jeg i vært fald opdatere! :)


For noget tid siden var jeg på Kronborg, med min mor og min mors
kærste Niller. Det var rigtig hyggeligt :) Men nede i kassematerne var det
lidt uhyggeligt bl.a. fordi de jo havde sat sådan nogen dukker der inde, som skulle
ligne dem der var fanget der nede, men man kunne godt se det var dukker,
det der gjorde det uhyggeligt både at det var rigtig koldt og 
da jeg lyste ind i et rum, var der en mand der stod op ad væggen,
jeg havde ikke set ham og lige pludselig går han et skridt frem og jeg får
bare et chok! :D


Selve kronborg (inde fra gårspladsen (eller hvad man nu vil kalde det)
og en eller anden mand, der ved et uheld kom med på billedet

En ønske-brønd

Holger Danske :D

Dårlig kvalitet fordi der er zoomet meget ind ;)

Kanonerne :)


Kronborg (den side mod Sverige)


En eller anden statue ;)



En eller anden dag var jeg også ude i min have og tage nogen
billeder :D

Tulipan

Påskelilje

Blomster

De kommende æbler

Blomster

Og så har jeg også tegnet nogen tegninger, det er ved
at være langtid siden jeg sidst gjorde det :)

Harry Potter!!! Briller!!!! :D

Redigeret lidt i instagram (det er ikke en mand der står genspejler sig i solbrillerne, men det ligner lidt) ;)

Har oploadet det på instagram med følgende tekst
''The Pease sign is also a tree, repost if you love pease and nature''

Har prøvet at tegne et ansigt, jeg tegnede ikke en mund for kunne
ikke finde ud af det, men prøvede. Tegnede 2 øjne og en hel næse men det
ene øje blev lidt stort så beskar det væk ;)

For ca. 1 time siden skulle jeg skrive en eventyr stil, jeg havde
lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skulle skrive, så fik lidt hjælp af min
søster (tusind tak) den blev lidt underlig men meget sjovt, skriver den i
et andet indlæg lige om lidt :)

- Emma


Ingen kommentarer:

Send en kommentar