søndag den 20. maj 2012

Billeder: Haven (Redigeret)


Hej Blog :D

Har lige været ude og spille kongespil/vikingespil, kald det hvad du vil. Med min
mor og mors kæreste Niller. Men fik taget nogen billeder inden, og har siddet og redigeret
dem i Instagram (Det sidste er ikke redigeret).

Igår kom min morfar og passede mig fordi min mor og Niller skulle til fest henne i
Jylland. Og jeg ikke måtte være alene hjemme, men det var nu også rigtig hyggeligt. Ved halv
to tiden (eftermiddag) kom mor og Niller hjem igen. :)























Jeg har altså ikke skrevet billede tekst til billederne fordi der er ret mange og
er ret doven lige nu :D

- Emma

2 kommentarer:

  1. Syntes du er rigtig god til at tage billeder, og kan godt lide den måde du redigerer dine billeder på. Vil lige sige at du ikke behøver at skrive tekst til dine billeder, da alle billederne taler for sig selv.
    Keep it real :)

    www.m4lenehansen.blogspot.com

    SvarSlet